Sessió 20/02/2026

En la classe de hui hem estat treballant amb GIMP, un programa que serveix per a editar imatges i que es pot utilitzar gratuïtament.

Hem fet dos activitats pràctiques per aprendre a utilitzar les seues eines bàsiques. En la primera, hem practicat com llevar el fons d’una fotografia i canviar-lo per un altre d'una altra imatge, una funció molt interessant que permet fer muntatges creatius. En la segona activitat, s'havia d'utilitzar les eines de dibuix de GIMP per acolorir una imatge de Tintín, però jo no vaig poder fer-la, ja que no em funcionava, igual que a altres companys. Vam parlar amb la professora i ens va dir que no ens preocupàrem.

Pense que GIMP és una bona alternativa a altres programes de pagament com Photoshop, i pot ser molt útil tant en l’àmbit educatiu com per a ús personal en el futur com a docents.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Internet i entorns personals d'aprenentatge

Ressenya bibliogràfica sobre un article publicat en Dialnet relacionat sobre l'ús de les tecnologies en el context educatiu.

Comentari sobre un vídeo educatiu de Youtube