Ressenya bibliogràfica sobre un article publicat en Dialnet relacionat sobre l'ús de les tecnologies en el context educatiu.

L'article que he trobat està publicat en Dialnet i s'anomena "El uso de la tecnología en educación primaria".

L’article parla de com s'utilitza la tecnologia a Primària i de la importància que pot tindre en l’aprenentatge. Explica que les eines digitals poden fer les classes més entretingudes i ajudar els alumnes a aprendre millor, adaptant-se al ritme de cada alumne i facilitant l’accés a la informació.

També diu que l’ús de la tecnologia fa que els alumnes participen més, siguen més independents i vagen aprenent a utilitzar les eines digitals. Però deixa clar que la tecnologia no ho fa tot per si sola, sinó que depén de com s’utilitze i de l’objectiu que tinga.

Finalment, destaca que és molt important que els mestres estiguen formats i que la tecnologia s’use amb responsabilitat, tenint en compte la seguretat, la privacitat i que tots els alumnes tinguen les mateixes oportunitats.


Velázquez, A. B. (2024). El uso de la tecnología en educación primaria. Formación Estratégica10(2), 15-28.

https://formacionestrategica.com/index.php/foes/article/view/156/119

Comentarios

Entradas populares de este blog

Internet i entorns personals d'aprenentatge

Comentari sobre un vídeo educatiu de Youtube