Comentari sobre un vídeo educatiu de Youtube

El vídeo educatiu que vaig a comentar s'anomena "Tecnología en la educación". Aquest vídeo explica que la tecnologia pot ajudar molt a aprendre i facilitar l’accés a l’educació, però també ens diu que no sempre s’usa bé i que no totes les persones poden accedir igual.

També destaca que la tecnologia no pot substituir del tot el contacte humà i que, a vegades, pot ser més un problema que una ajuda. A més, fa pensar sobre la importància de la privacitat, de qui pren les decisions i de posar sempre l’alumnat al centre.

En general, el missatge és que la tecnologia no és ni bona ni dolenta per si mateixa, sinó que tot depén de com i perquè la fem servir, i que cal usar-la de manera crítica i responsable. 

Vídeo educatiu "Tecnología en la educación". 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Internet i entorns personals d'aprenentatge

Ressenya bibliogràfica sobre un article publicat en Dialnet relacionat sobre l'ús de les tecnologies en el context educatiu.