Sessió 13/02/2026

En la sessió d'avui la professora ens ha explicat com han de ser les publicacions que hem de fer al nostre bloc i quins criteris de disseny hem de seguir. Quan tinguem el bloc acabat, haurem de penjar l’enllaç al fòrum de l’assignatura.

Quant a les entrades, la professora ens ha dit que hem de fer un total de quatre: La primera ha d’estar relacionada amb els continguts que hem vist sobre Internet i els entorns personals d’aprenentatge, basant-nos en el bloc que hem treballat a classe. La segona consisteix a fer una opinió sobre un vídeo educatiu de TED o YouTube, i cal inserir-lo dins de la mateixa entrada. La tercera entrada ha de ser una anàlisi i explicació d’un Recurs Educatiu Obert (REO), que podem trobar en plataformes com Procomún. I la quarta és una ressenya d’un article científic sobre l’ús de les tecnologies en educació, que hem de buscar en llocs com Dialnet o en revistes com Comunicar, i acabar amb la referència en format APA junt amb l’enllaç a l’article original.

Respecte al disseny del bloc, hem d’incloure un gadget amb les etiquetes de les entrades i un altre gadget amb enllaços a almenys cinc blocs de companys de classe.

En el meu bloc pots trobar tot açò fet i organitzat segons ens va dir la professora.








Comentarios

Entradas populares de este blog

Internet i entorns personals d'aprenentatge

Ressenya bibliogràfica sobre un article publicat en Dialnet relacionat sobre l'ús de les tecnologies en el context educatiu.

Comentari sobre un vídeo educatiu de Youtube