Sessió 30/01/2026

Hui hem fet la primera classe de l’assignatura de Programari i Maquinari, una sessió que ens ha servit per a començar a conéixer millor el que treballarem al llarg del curs.

La professora ens ha explicat en què consistirà l’assignatura i després hem tractat dos temes principals. El primer ha sigut l’evolució de les TIC al llarg dels anys, des dels primers ordinadors fins a la tecnologia digital que utilitzem actualment en la vida quotidiana i en l’educació. El segon tema han sigut els Entorns Personals d’Aprenentatge (PLE), una ferramenta que ajuda a organitzar els recursos, eines i formes d’aprendre de manera més autònoma.

Ha sigut una classe útil per entendre millor la relació entre tecnologia i educació, i per començar a situar-nos en el context de l’assignatura.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Internet i entorns personals d'aprenentatge

Ressenya bibliogràfica sobre un article publicat en Dialnet relacionat sobre l'ús de les tecnologies en el context educatiu.

Comentari sobre un vídeo educatiu de Youtube